Palautus
Tuotteiden vaihto- ja palautusoikeus
Mitorix Pro Center verkkokaupasta tilaamillasi tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja ehjässä alkuperäispakkauksessaan. Vaihto- tai palautusoikeutta ei ole, jos tuotteen myyntipakkaus tai säilytyslaatikko on vahingoittunut tai jos tuotetta on käytetty ja se ei ole enää myyntikelpoinen, pois lukien vialliset tai kuljetuksessa vaurioituneet tuotteet.
Mikäli saamasi tuote on kuljetuksessa vaurioitunut tai se on viallinen tai olet saanut väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme välittömästi sopiaksesi tuotteen vaihtamisesta. Pyrimme korvaamaan viallisen tai virheellisen tuotteen uudella vastaavalla tuotteella. Mikäli tämä ei ole mahdollista, asiakkaalle hyvitetään hänelle tilauksesta aiheutuneet kulut palautusehtojen mukaisesti. Mitorix Oy ei toimita uutta tuotetta tai hyvitä tuotteen hintaa ennen kuin viallinen tai virheellinen tuote on palautettu ja vika tai vaurio on voitu todentaa. Tuote palautetaan Mitorix Oy:n määräämällä toimitustavalla.
Erilliskäsiteltävien, tilaa vievien pakettien, EUR- tai FIN-lavalla lähetettävien lähetysten sekä tynnyreiden palautuksista vähennetään rahtikulut verkkokaupan rahtihinnaston mukaisesti.
Palautuksen lähettäminen
Ennen palautusta pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Tilatun lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole asiakaspalautus. Veloitamme noutamatta jätetyn palautuspaketin käsittelystä 35 € ellei asiasta ole erikseen sovittu tai ilmoitettu asiakaspalveluumme ennen lähetyksen palautumista.
Palautuspaketti voidaan toimittaa Matkahuollon tai DB Schenkerin kautta käyttäen samaa kuljetusyhtiötä kuin alkuperäisessä lähetyksessä. Kuljetusyhtiölle on mainittava, että kyseessä on asiakaspalautuspaketti ja ilmoitettava sopimusnumeromme. Saatte sopimusnumeron palautusta varten pyytämällä sen asiakaspalvelustamme. Pyydä kuljetusyhtiöltä aina itsellesi tosite asiakaspalautuksesta, sillä emme ole vastuussa hävinneistä palautuspaketeista.
Palautusehtojen vastaisista tai aiheettomista palautuksista aiheutuneet kulut veloitetaan asiakkaalta joko erillisellä laskulla tai ne vähennetään hyvitettävän laskun loppusummasta.
Palautettavat tuotteet voi myös tuoda varastollemme Sipooseen. Palautuksen tuomisesta on sovittava etukäteen.
Asiakaspalautusten lähetysosoite:
Mitorix Oy
Keuksuontie 6 ovi 31
04220 Kerava (Sipoo)